Work schedule


Idag hade jag mail från familjen igen! :D Jag har fått mitt arbetsschema nu ^^

7am - 9am - Helping to get the children dressed, giving them breakfast, tidying up breakfast and take them to school.

3pm - 7 pm - Pick kids up from school, help with homework, give them a bath, give them a nutritious supper.

Around five hours of housework per week - ironing, changing the children's bed clothes and cooking evening meals for the children.

De där fem timmarna husarbete får jag disponera precis hur jag vill bara de blir gjorda under veckan. Känns bra ^^ Kommer med andra ord att jobba 8 timmar, fem dagar i veckan. Det bör ge mig en lön på ca £100. Inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Okej! Jag kände att det skulle vara skönt med en agentur men nu när jag fick tipset genom deras nuvarande au pair kändes det ändå bra och säkert eller hur man ska säga :)



Ditt schema ser ungefär ut som mitt kommer göra, 7-9 på morgonen men 2-7 på kvällen. Dock tror jag det var lite annorlunda under sommaren när barnen är hemma, men det blir säkert bra. Får samma lön som dig också, 100 pund i veckan. Tror det är rätt bra ändå, har läst om folk som fått 60p/vecka så :)

2010-05-25 @ 00:45:34
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0