You're the only one...



Åh vad jag hatar mitt internet!! Jag blir så arg på det, vill bara slita ur det ur datorn och slänga det i väggen...men då går det ju helt sönder förmodligen...som det är nu så funkar det ju helt ok på mornarna i alla fall. Efter 16.00 så kan man skatta sig lycklig om man kan vara uppkopplad i ihållande 20 min utan att behöva koppla ner för att sedan koppla upp igen. Åh jag blir så trött -.-

Har drömt hela dagen om nästa helg. Det kommer bli så kul! Jag ser jättemycket fram emot nästa helg och jag hoppas att allt kommer gå bra och att jag får komma tillbaka i augusti sen ^^ Det vore verkligen jättebra. Jag har stora förhoppningar på sensommaren/hösten. This is my year! Höst och vinter i alla fall.

Jag vill ha sommar nu. Jag vill faktiskt ha en sommar ute hos mina föräldrar. Där kan jag göra precis vad jag vill, ge mig ut och springa på härliga landsvägar, gå långa härliga promenader och gå ner till Viken och simma en stund, ligga ute på gräsmattan och bara titta upp på en blå himmel, spela enmannatennis mot ladugårdsväggen m.m. Listan kan göras lång. Det bästa av allt är nog att jag slipper laga mat. Fast det gör mig inte så mycket att laga mat, jag gillar att laga mat. Men det är så tråkigt att laga mat för endast en person.

Inget från familjen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0