Det är inte min dag idag

Som rubriken lyder så kan man förstå att det inte är min turdag idag. Jag är trött och har ont lite härochvar, min sprillans nya webcam fungerar inte, Moliden håller på att renoveras (och ska hålla på att bli renoverad året ut) så jag kan inte simma. Det enda positiva idag än så länge är att jag äntligen fått tag i ett par hörsnäckor som funkar till min mobil och jag har varit ute på en timmes härlig höstpromenad med efterlängtad musik i öronen. Nästa gång jag åker in till Karlsborg ska jag ta mig in på biblioteket och låna en ljudbok. Tror det får bli Eragon.

För att väga upp denna inte fullt så bra dag tror jag att jag ska ta och baka en kladdkaka.

myste runt i min nya tjocka halsduk när jag gick min promenad :)

Kommentarer
Postat av: Alina

JÄKLAR VAD SÖT DU ÄR!!! WOW!

2010-10-02 @ 17:53:35
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0