Friday night and I'm all alone

Det har varit en bra dag idag, jag har fått tre nya jobbdagar i oktober. Det innebär att jag nu bara behöver minst två jobbdagar till i denna månad och sen är jag ready for London i december! Jag känner mig lite hemsk när jag går och hoppas att folk ska bli sjuka, men vad gör man inte för lite jobb och lite pengar?

Jag kör på nyttigt tema ikväll och har firat in helgen med en bit äppelpaj med vaniljglass och popcorn. Imorgon blir det tidig (jag som sover så himla länge annars menar jag) uppgång för la familia ska in till Skövde och trängas med alla andra familjer som ska dit eftersom det är shoppinghelg. Kan förutspå redan nu att min kära far kommer få spatt på alla människor och alla bilar och de långa köerna. Menmen, det var inte mitt förslag att åka in denna helg. Blir mitt tredje besök i stan denna vecka. Tror aldrig det har hänt förut att jag varit där tre gånger under samma vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0