Helge Surdeg del 3

Eeem...ja. Jag vet inte säkert hur lilla Helge mår för tillfället. Han har inte jäst något idag. Får se hur det blir imorgon när han ska förvandlas till bondbröd. Han luktar för tillfället som en blandning av vodka, öl och vin. Hoppas han smakar bra som bondbröd bara. Och att man inte får oönskade effekter av honom. Typ en lätt fylla.

Oh well, jag har inte några nya kort att bjuda på för min kamera är död och jag har inte hittat laddaren än. Upptäckte detta när jag skulle fota dagens mat, morotssoppa och nybakade rågbullar. Jag har infört (till mina föräldrars förtret) att torsdagar är soppdagar. Varken mor eller far är speciellt förtjusta i soppa medans jag älskar det! Men det är bra, jag kommer kunna leva billigt som student i alla fall ^^

kan ju bjuda på en bild jag tog när jag var ute och gick i skogen igår. Eller ja, denna är ju tagen på en åker...men skti samma. En bild i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0