Things are looking up oh finally

Idag har varit en fullspäckad dag indeed. Steg up 07.30, tog mig en mugg te och begav mig sedan in mot stan för att möta upp J för frukost (som han bjöd på, man tackar ^^). Vi satt på Rådhuset och åt frukost och pratade i två timmar. Sen var jag tvungen att bege mig hemåt igen eftersom jag skulle laga mat åt mina föräldrar. På vägen hem ringer min far och ber mig åka hem till hans chef och fixa hans internet så det var bara att åka dit. Fast jag fick 100kr för besväret så det var helt okej ändå. Sen hem och laga mat, fiskgratäng! Efter det så satt jag en stund vid datorn innan jag stack ut på en löprunda á la 5,5 km. Börjar utöka nu :) Sedan dess så har jag städat mitt rum och bäddat för IMORGON KOMMER MICHELLE!! <33 Åh det ska bli så kul att ha henne här igen! ^^ Ska hämta upp henne i Töreboda 20.09 imorgon kväll. Får se om jag tar med mig min mor när jag åker dit, det beror på hur trött jag är. Ska jobba imorgon och cykla hem från jobbet. Det är 1,6 mil från Undenäs och hem hit. Blir fint det. Hej träningsvärk på tisdag! Får bli en tidig kväll idag så man orkar upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0