A new design

Nåja, det är väl inte den snyggaste designen men den får duga för tillfället. Orkar inte pilla mer med den. Jag har varit väldigt off här ett tag (för det är ju sååå många som läser menar jag).  Men nu ska jag ta tag i mig själv och hålla mitt löfte jag gav till Elin och Emelie innan jag åkte hem från London. Jag ska publicera bilder och recept på det jag tillagar här så att ni också kan göra det där borta i Telandet :) Men det får bli start med det imorgon. Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp till jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alina

Vadå inte snygg design? Den vart ju skitsnygg! Heja!

2010-10-01 @ 17:13:02
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0