A new start


Okej, dags att ta tag i vardagen och livet igen. Jag är tillbaka i Sverige. Saker och ting blev verkligen inte vad jag tänkt mig borta i London. Två misslyckade familjer senare och jag orkar inte försöka en gång till. Vågar inte försöka lita på ännu en ny familj. Så jag valde att åka hem till Sverige igen. Har sökt in till dietist i Uppsala och hoppas jag kommer in. Söker jobb här hemma så länge och hoppas i allmänhet på det bästa. Spenderar dagarna med att baka/laga mat, läsa, promenera och träffa människor. Funderar även på att starta upp en ny blogg...lägga ner den här som är fylld med gamla förhoppningar och förväntningar på en tid som blev allt annat än bra. Starta en ny, som jag kan fylla med nya drömmar och mål. Idag tog jag ett steg mot ett nytt och fräscht liv, klippte av ca 30 cm av mitt hår så nu är det kort, kortare, kortast. Men jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Alina

Gumman! Jag förstår känslan! :(

Vad var det som hände egenligen? Var den andra familjen knäpp också?

Snacka om otur!!!

2010-09-21 @ 23:12:08
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Emelie

<33

2010-09-21 @ 23:44:53
URL: http://lettersfromlondon.blogg.se/
Postat av: linn

au-pair-familjer är ett enda lotteri. man kan ha tur och man kan ha otur. hoppas du inte tror att det beror på dig - jag vet fler som hamnat hos mysko familjer... hoppas du har det skönt där hemma med böcker och naturen. lycka till med allt och ha det bra! kramelikram

2010-09-22 @ 07:33:17
Postat av: Elin

Finafinafinaste vän! Vi saknar dig, men jag tror du kommer få det fint hemma också! ♥

Har fortfarande inte sett några recept, kom igeeeeen! ;)

Och en bild på ditt nya hår, spännande ju! Måste vara väldigt kort om du klippte av 30 cm!!!

Massa kramar! Miss you ♥♥♥♥

2010-09-22 @ 11:08:44
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0