Monday again


Så var det måndag igen då. Tjejerna var jätteduktiga i morse trots att de var uppe länge igårkväll. Allt gick som smort, lite strul med cyklarna på vägen till skolan men det var ingen fara eftersom vi cyklat hemifrån i så pass god tid. Sen när jag kom hem så sparkade jag igång en maskin tvätt och gick sen och handlade. Sen satte jag mig och åt frukost framför tv:n och datorn. Som vanligt med andra ord. När byggarbetarna gick på lunch så städade jag upp i tjejernas rum, tv:rummet och badrummet. Bytte lakan i tjejernas säng också. Sen kunde jag inte direkt göra mer för byggarbetarna var ivägen hela tiden. Men nu har de gått så jag kan ta tag i dammsugningen också. Lika bra att göra det med en gång så har man det gjort.

Var på Primark imorse också och köpte mig ett par skor och en pyjamasbyxa. Och jag betalade endast £6! Jag gillar Primark jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0