Hideous Tuesday


Tänk att två dagar kan vara så olika. Idag är en hemsk dag. Hemlängtan så det bara skriker om det. Grät en stund när jag kom hem efter att ha varit ute med Alex. Var nära att börja gråta flera gånger under tiden jag var med henne också. Fick ett sms från syster yster där hon tackade för presenten jag skickade förra veckan. Hon grät för hon var rörd över att jag hade tid att tänka på henne här i London. Familjen där hemma är ju typ det enda jag kan tänka på på grund av min hemlängtan. Önkar att den kunde minska lite så dagarna blir lite lättare. Helgerna är inga problem, för då är jag med fantastiska vänner. Även fast jag har hemlängtan då med så är det lite lättare att njuta av London då än under veckodagarna. Fick jag en önskan idag så skulle jag önska att jag somnade och inte vaknade förens den 16 december.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Anneli!

Jag har läst på din blogg nu att du verkligen inte haft en lätt start i London.

Men det är verkligen att bara kämpa på, och försöka hitta på så mycket som möjligt, träffa massa folk! :)

Så ska du se att du kommer in i livet i London.

Ha det så jättebra, och hoppas att det vänder snart! :)

Kram Linnea

2010-09-14 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0