Life is not fair


Idag har jag promenerat, fixat iordning min "viktiga papper"-pärm, hälsat på farmor, lagat mat och läst receptböcker. Det är vad jag gjort idag. Jag gör inget vettigt om dagarna. Men hur skulle jag kunna när jag inte har tillgång till internet förens på kvällen och inte kan leta jobb/studier förens då? Jaja, nu har jag i alla fall sökt till lite fler utbildningar med start i januari. Dietist i Uppsala och Umeå och sen två olika lärarutbildningar i Umeå...letade även lite fler utbildningar på högskolan i Skövde men de hade inga jag var intresserad av utöver de tre som jag redan anmält mig till. Hoppas verkligen att jag kommeri n på någon av dem så jag får något att göra ett tag framöver! Plus lite extra pengar i kassan med hjälp av studiebidrag...får jag inget studiebidrag så vet jag inte om jag kan åka till London i december :( Gjorde en budget idag och den ser inte lovande ut. Jag har pengar till resan, och jag har pengar så jag kan klara mig där. Men that's about it. Skulle det hända något här hemma eller något som gör att jag behöver lägga ut pengar så kommer jag inte klara det. Det är inte bra. Och jag som vill så hemskt till London och hälsa på alla fina människor!! <333

dagens frukost


gillar när man bara kan gå ut i trädgården och hämta dagens middag


fast lite behöver inhandlas från affären också, allt går inte att hitta i trädgården



och jag är lite bitter över att jag inte längre är i London...jag vill också vara där. Varför kunde inte saker och ting funkat för mig? Letar lite boende och jobb där som inte är aupair jobb...men än har jag inte hittat något. Blir så ledsen när jag läser om vad alla mina fina vänner i London gör eftersom jag skulle varit med om allt de hittar på tillsammans om jag hade varit kvar. Nu är jag istället flera timmar bort, på landsbygden i ett annat land. Life just sucks.

Kommentarer
Postat av: malin

du hinner åka till London Annelie, vi är unga :)

2010-09-27 @ 18:25:13
URL: http://eightdeadbois.blogg.se/
Postat av: Mickis

Plugga i Uppsala! Jag ska göra det i höst, då kan vi umgås och hata engelska familjer, haha! :)

2010-10-05 @ 21:26:08
URL: http://londonconversation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0