What doesn't kill you makes you stronger


Har pratat med min älskade mor ett tag nu <3 Att prata regelbundet hjälper verkligen mot hemlängtan! Idag hade jag bara hemlängtan när jag vaknade kl 7. Ville verkligen inte lämna den varma sängen och gå upp för att jobba. Menmen, vad gör man. Det är bara att gilla läget. Idag så har jag städat och tvättat så tiden då barnen var i skolan gick rätt fort. Imorgon kommer den gå ännu fortare för då ska Alex komma hit och hälsa på <3 Ska visa henne runt i mitt nya område :) Från och med imorgon och varje tis-ons-tors så ska jag inte hämta barnen förens vid 4.15 för deras after school activites börjar imorgon. Det ger mig ÄNNU en timme till att göra absolut ingenting. Haha, nej men jag ska ta tag i mitt lilla liv här i London och gå ut och göra saker när barnen är i skolan. Jag ska nog ta och gå bort till Natural History Museum på onsdag eller torsdag i alla fall.

idag till middagen så gjorde lilltjejen en juicedrink till mig med en special treat i.
Men den speciella treaten var för smått tilltagen så jag kände ingen extra smak xD

Har suttit och gått igenom min blogglista nu ikväll också, och då såg jag att en av dietistbloggarna jag följer gett tips på billig och god studentmat. Plötsligt fick jag en sån längtan efter att börja plugga och lära mig allt om bra och billig mat. Där har vi mitt största dilemma med det här. Jag vill så hemskt gärna börja plugga och lära mig allt om näringsämnen, kostvetenskap, dietik och folkhälsa samtidigt som jag vill vara i London. Plugga i London är ingen idé, det är alldeles för dyrt. Förstår ni mitt dilemma?

Och tack vare Lovisa så har jag fått reda på att min gamla familj har dåligt samvete för att de kickade ut mig. Tack för att du berättade Lovisa, känns lite bättre med hela den historien nu <3

Kommentarer
Postat av: alice

Hej!kom in på din sida av en slump. Kan du inte läsa på distans i london? Vissa universitet har inte obligatoriska träffar. :)Hoppas du har löst det.

2011-08-18 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0